Paparazzi

Idag tog vi lite lite sovmorgon sen så åkte vi till Hollywood walk of fame,
 kollade lite på stjärnorna.


Sen åkte vi och lekte paparazzi i Beverly Hills, Bel air, Rodio dr. Vi har bla sett Christina Aguilera,Sandra Bullock,Dr.Phil,Beckhams,Playboy mantion, Jennifer Aniston,Britney Spears,Madonna,George Clooney,Michael Jacksson,Jay Leno m.fs hus. INGA DÅLIGA HUS HELLER!! plus en massa annat där filmer och annat är inspelat, det var lärorikt och roligt!!! hehe...Sen blev det meer shopping,lunch efter det åkte vi till Million Milkshakes och tog oss en varsin. Elin tog en Lindsay Lohan shake och jag tog en Miley Cyrus shake (så himla god) ....

Miley Cyrus - Hanna Montana

Ikväll är det Premiär för filmen Edge of Darkness med Mel Gibson här i Hollywood. Röda mattan var utrullad och vi var bara där en stund för det är alltid så himla utdraget och seegt, men vi såg iaf hon som spelar dotter till Gibson i filmen alltid något. jag vill se filmen, någon som vill se den med mig när jag kommer hem kanske?! :)


luv/Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0