Miami beach

Igår gick hela dagen åt till att åka bil,checka in,vänta på flyg,flög i 4h till Atlanta,mellanlanda,stiga va planet i 20 min,på planet igen, skämmas ihjäl, flög 2h till Miami, taxi till "hotellet" ... eller det är lägenheter, ingen var här så det var ju lagom kul! haha... men det löste sig tillslut. Sen så blev det lite knasigt med tidskillnaden så jag&Elin var ganska pigga när vi kom in och hade packat upp så vi hade lite Paradise maraton eftersom vi ligger lite efter... så det blev en 5 avsnitt där. Sen var det tänkt att vi skulle upp tidigt idag typ 8, men vi vaknade halv 11 :) Minns inte ens att jag tryckt av mitt alarm, farligt! hehe... Nu ligger vi och degar lite och ska väl snart ta tag i livet.. en promenix till Starbucks, där blir det frullis :)


Här är lite bilder från Santa Monica 27/1











O.C Cafét


 San Diego, flygtur med Victor









Ny dag nya äventyr, puss Z

Kommentarer
Postat av: Sabina

Phu, nu har jag läst allt ;) hihi du verkar ha det kanon vad kan man förvänta sig :):D:D Fan Vad kul Zandra! Saknar dig här hemma! lev livet! Pusssss<3

2010-01-29 @ 21:25:58
Postat av: mormor

Vilket liv....kommer nog att kännas konstigt när du kommer hem efter allt som du har upplevt! Jättefina bilder..kul att få flyga! Kramar från oss

2010-01-29 @ 21:39:03
Postat av: Zandra

Vad underbart ni har! Passa på och njut snart är ni hemma i kylan igen.......jätte fina bilder!

Har du köpt nya Convers dom var snygga! Kan du inte köpa till mig så får du pengar Massor av kramar ifrån oss

2010-01-31 @ 15:43:14
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det vad jag som skrev! puss ifrån mig

2010-01-31 @ 15:45:42
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0