Igår

Igår låg vi på stranden och hade de bra.. verkligen hur underbart som helst, här kan jag lätt stanna ett tag till... De negativa med att bara ligga sådär är att man tänker "onödigt" mkt... jag orkar inte tänka. Men det går ju tyvärr inte att bara stänga av, som tur är har jag ju Elin att prata med♥
Jag skypade också med min kära mammi, som är världens bästa men det vet ni ju alla.. det kändes jätte bra!
Pratade om allt och inget:) Igår kväll var vi på bargatan" inte illa vill jag säga! Vi hade iof solsting och det krävdes inte mkt! :) haha... men vi träffade på två idioter, killar (såklart) som tryckte upp två feta ormar i facet på mig. GAAAHHHHH fyfaan.. sen när vi kommer hem har vi en ödla i rummet också... -de går bra nu!!!
Idag blir det bara lugnt, lite shopping kanske:)




jag saknar er därhemma! ♥



Min nya Victoria´s Secret bikini

Kommentarer
Postat av: Sabina

skitfin bikini :D

2010-01-31 @ 20:02:19
Postat av: Frida

håller med sabina skitfin!!! du ja lider oxå ut av de problemet... orkar inte heller tänka!!

2010-01-31 @ 23:27:49
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0