Dr.Phil vs Jay Leno

Igår var vi Paramont Studios på Dr.Phil inspelning. Det var lite kul och se hur det går till och hur det ser ut i verkligenheten.. tro mig, det är inte lika som på tv!! Studion kändes lite smått B måste jag säga.. men det ser ju bra ut på tv är väl huvudsaken för dom. Dr.Phil är ju ganska "stor" här och det kändes som att folk hamnade lite iextas när dom fick se han. ?! Han ser äldre ut i verkligenheten också :D haha... Avsnittet visas onsdag den 27 här i USA. Hemma vet jag inte men kan kan ju kolla på hemsidan. Det handlade om Haitikatastrofen, OM jag grät. usch... kul att man hade en kamera mitt framför sig också.. Det var var faktiskt jätte bra! Lätt värt att slösa 3h på :)


Dr.Phil

Efter det åkte jag&Elin och shoppade lite på "The Grove" och åt lunch, sen vidare till NBC studio 11 där vi fick sitta längst fram på Jay Leno Show, mkt trevligt! Var faktiskt jätte kul, lite mer "klass" på det stället faktiskt.. och det var ju direktsänt! Gästen var Gibbs NCIS, och en komiker som var rolig men har aldrig hört talas om honom innan.. LÄTT VÄRD DAG!


Jay Leno


Gibbs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0