L.A

Byebye Las Vegas hejhej L.A :) Idag gick vi upp vid halv nio, alla var som dööa sillar efter att sovit två timmar.
haha... nu har man varit bakis i 4 dagar... lite trött på det nu!


Det blev en fyra timmars lång roadtrip till L.A kom hit runt två tiden. Vi blev avsläppta utav tjejerna som skulle vidare hem till San Francisco, blev lite ledsamt där ett tag nar Elin skulle säga hejdå till brudarna men det gick över fort. Jag&Elin har hyrt bil här dom här dagarna så vi åkte och hämtade den, och allt strula så Elin blev överstressad och jag fick jordens skrattanfall.. haha så jävla kul. Sen åkte vi till Griffith Observetory och tog lite fina kort och kollade solnedgången:) Hollywood baby!
 
Sen så åkte vi vidare till American som är ett typ av köpcenter där vi gick loss på Forever21! Efter shoppingen blev det middag på The Cheesecake Factory, MUMS! Sen när vi kom till vårt "lilla hotell" som är helt ok men inte i närheten utav vår lyxiga suit i vegas så kommer det värsta "Gangster snubben" och håller på och bråkar med en brud här utanför just nu. haha... det är precis som i film.. vi blev lite rädda och gömde oss på toan :D Nu ska vi krypa ner i sängen, imorgon väntar nya äventyr!
 xoxo/Z

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu har jag läst alla dina blogginlägg sedan du åkte.

Har varit lite slö med det! Vad ni måste få uppleva mycket....jag vill med åka till NY!!!!

Här hemma är det kallt och massor med snö inget att sakna direkt! Fast vi saknar ju dig, när du kommer hem vill jag umgås med dig i minst ett DYGN!!!!!

Kramar från oss

2010-01-26 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0