forever21

Alltså det går helt seriöst inte att gå in i en Forever21 butik utan att handla något...
Helt galet, jag tror jag är lite smått shoppingberoende också!
Idag tog vi de riktigt lugnt, sovmorgon, frulle på Starbucks 14,
shoppade de helt klart bästa köpet hittills ett par sjukt snygga
skor från Bertinni, jag är käär!
Sen åkte vi till ett stort shoppingcenter som heter Aventure Mall,
där vi shoppade loss på Forever21 :)
Jag vet någon som inte kommer bli jätte glad på mig när jag kommer hem...
Jag har fått köpt en till resväska (sorry) haha.... var tvungen!



Godnatt från Miami/ Z

Kommentarer
Postat av: jossan

ja kommer vara glad zandra, shopping är alltid något bra :)<3

2010-02-01 @ 13:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0