Monday

Vi borjade med en lite sovmorgon, vilket jag kande att jag behovde efter flera somnlosa natter... Nu behover jag iaf inte sova ensam. Det hjalpte faktiskt! Vi gjorde oss iordning for att fixa lite nodvandiga saker... som Oystercard och engelskt nummer :) Vi kunde ju bara INTE lata bli att kika in pa Primark(vi hade ju vagarna forbi) (A) hehe... och Ja.. det blev lite shopping. Det kanns som att jag har manga ursakter.. men det fick mig iaf pa lite andra tankar for nagra sekunder... sen hem, plugg pa engelska... Och vi har just gjort ett traningspass, sprang till Battersea Park lekte runt lite sen tillbaka...
Nu ar det Foodietime! Jag har atit lite (oroa er inte)!





Love/ Zandra

Kommentarer
Postat av: Pappa Björn

Vi tänker på dig(er)! P&K från morsan också!

2009-09-28 @ 20:44:35
Postat av: Lillebrorsan

Låter bra syrran, Hoppas att det fixar sig med jobb för er båda, Pappa hälsar sluta shoppa (haha). Var rädd om dig (er) p&k vi i Nora ;)

2009-09-28 @ 20:49:33
Postat av: sara.

alltså som jag längtar efter primark. och er! haha och jag tänker inte ta med tunga träningskläder. så vad säger ni om lite tränings ledigt när jag kommer ;D tadaa. puss.

2009-09-28 @ 21:30:08
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: MAMMA ( Helene)

Det är bra att du äter hjärtat....vad kul att ni var på Primark. Hitta du några fina ankel boots?

Massor med pussar och kramar till dig från mig

2009-09-28 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0