Lunch med sabina

Onsdag wehoo... vilken härlig dag jag har haft först började jag med ett tränings pass på gymmet kl 8.15 imorse sen gjorde jag mig iordning och cyklade upp på stan för att äta lunch med Sabina på Rosalis-Chicken Alfredo mummmms...... hon berättade ne liten hemlighet för mig ihih... säger inte vad (kul för dig gumman). Nu har jag just varit till affären för att handla lite gottis tills ikväll. Då det blir fotbollskoll med brudarna sen en utgång till Strömpis! Solen skiner och det är toppen härligt! Trevlig kväll på er, håll tummarna för Sverige! :)


Sabina ville inte riktigt vara med där :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

hihihihihi, en hemlighet det är vad det är! haha ;) Så söt att du är så glad för mig skull :)

2009-09-10 @ 18:26:36
URL: http://sabubba.blogg.se/
Postat av: mia

vadå en hemlis,..please tell,..nu blev ja ju super nyfiken,.=)

2009-09-11 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0