karlskogingarna



Ikväll har jag varit på Java och fikat med Ida,Åsa,Sabina O
och Sabina :) Äntligen kunde vi få ihop det, vi har nog inte setts på
ett halvår-vilket är hemskt att det inte är oftare! men det får det
bli ändring på! Dom firade mig lite eftersom dom inte kunde komma
när jag fyllde år. Jag fick en Marabou mjölkchoklad 200 g, en söt liten
mössa till hösten, ett jätte fint armband & en 1.5 liters Chapel Hill flaskaaaa!
Tack tjejer ni är underbara :) Det blev inte så mkt bilder under själva fikan
men jag tog några på mina fina saker:





Ida tyckte att jag behövde den här boken... eh tack! :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

nej men va kul :) Jättefina saker ;)

2009-09-16 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0