jobbilijobb

Igår var det en lång fucking day, påväg till jobbet fick jag reda på att jag skulle jobba hela dagen ensam utan rast & utan föda. Det sög ganska hårt, jag var helt slut efter jobbet när jag satte mig på cykeln påväg hem från worket. Hem-dusch-BIO! Vi gick med jobbet, chefen bjöd (tackar) vi går Flickan som lekte med elden. Bra-men otäck! Efter en lite promme med grädde så körde jag hemåt!

Idag har jag & min bästaste -Sara varit på Eyrabadet och simmat+ätit frukost+solat! Sen en cykeltur hem till henne då hon lagade en god lunch till mig! åh, nu ses vi inte förens den 18 okt-- i ett annat land. längtar!

Jahapp då ska man till jobbet för att vara där i tre timmar (lite ovärt) men snäll som man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0