VIP party med Beyonce&Jay-Z

"Beyonce&Jay-Z arrives at the JLS celebration party at Whisky Mist.
The boys were celebrating their album getting to number one. "



Han langst till vanster ar Zandras nya Boy! :)

Igar var vi pa den sjukaste festen ever verkligen... trodde aldrig att jag skulle vara pa samma fest, 2 m ifran Beyonce&Jay-Z det var helt GALET! Vi kande oss som kandisar mohahah..... JLS var ocksa dar, sota trevliga killar. Plus att Chipmunk var dar som vi inte ens visse om! herregud, sne nar vi skulle hem sa "rakade jag,Frida&Sabina hamna i Beyonces "crew" sa det var helt sjukt vad paparazzis det var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAH!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Fan va coolt :)

2009-11-16 @ 19:16:32
Postat av: FRIDA

jaaaaaaa galet var det! ja zandra du fick ju in en riktig flort ;) pusssellipusspuss pa en av killarna i JLS :D hahah sa coolt. ja fick noja mig med att fa dansa med en av dom. har ju min karaste dar hemma<3 harlig kvall som man aldrig kommer att glomma! OM vi kom in, vi kom knappt UT!!!!hahahha

2009-11-16 @ 19:21:00
Postat av: zandra

hahaha jaaaa synddar! (: hahahahahaha jag ar fortfarnade hog pa det dar!

2009-11-16 @ 19:50:28
Postat av: MAMMA ( Helene)

Vilka häftiga bilder!!! ni får vila när ni kommer hem.det kan ni behöva pussar till er båda

2009-11-16 @ 22:05:32
Postat av: Sabina O

Jag hörde det! Fyyyyfan vad roligt, gaaah antar att ni går på moln :)

2009-11-17 @ 10:31:50
Postat av: Sabina A

haha, Frida vi kommer knappt ut så rätt :D:D haha! Är fortfarande helt extaaas av detta!!! Kom hem brudar! Puss

2009-11-18 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0