veckan....

Det var langesen som vanligt(bloggen har blivit bortglomd kan man saga) Har val egentligen inte jatte mkt att skriva forutom att man har haft en LUGN vecka med tanke pa det som bara hande.. Tisdags natt. ingen natt man vill minnas direkt. TACK OCH LOV FOR FRIDIS sager jag bara. haha...det var hemskt samtidigt som jag blir full i skratt av att tanka pa nar Frida gick in och vackte David och sa att han skulle ringa ambulansen (lyckat) haha.. han blev stum och gav over luren till Frida som klarade det alldelses galant:) sen sa bar det ivag. skumt jag har aldrig behovs aka till sjukhuset sadar forr, och sa hander det har liksom. Tack gud, vad gjorde jag for att fortjana det? sa jag har varit hemma hela veckan, sovit. Man fick iof en liten uppmuntran med att aka London Eye och se pa alla fyverkerier som skjots har i Torsdags. Just nu familjen Rosengren har ocksa, trevligt varre. Lite ensamt dock:) sa nu har jag hos min illa mini familj-Elli&Neal. Jag ska fa min favorit ratt ikvall ocksa, MUMS! jag ar sa himla trott pa varan mat som va lagar hemma. Plus att jag vill undvika att aka hem for Tierry&David har haft fest hela helgen sa det ser ut som skit hemma:)

Imorgon maste jag forsoka jobba, det blir till att ga pa painkillers:) Och pa onsdag kommer brudarna-LANGTAR!
Sist men inte minst, farsdag idag (Bjorn ar den basta)


juste, vi var pa MT

Kommentarer
Postat av: Peter

Zandra vad har du gjort!? :O

2009-11-09 @ 16:51:14
Postat av: Mormor

Skönt att allt är bra igen, vill inte vara orolig!

Snart är du hemma och det tycker vi skall bli bra att ha dig på lite närmare avstånd!Tänk vad bra att Elli bor i London hon är en klippa!!! Love you !

2009-11-09 @ 18:28:52
Postat av: ma

men gud vad har hänt gumman?

2009-11-09 @ 22:14:59
Postat av: mia

men gud vad har hänt gumman?

2009-11-09 @ 22:47:08
Postat av: Moster Susanne

Hörde att du var okej igen(tack och lov)

Var rädd om dig "lilla Zandra"

Kramisar

Carsten,Susanne

2009-11-10 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0