Nyttighetsgöra..

Idag har jag hunnit med sååå mycket, kan knappt fatta det själv. Är faktiskt ganska nöjd hittills. Inget jag behöver nämna efter som det bara ha varit tråk&nyttighetsgöra... men ändå väldigt behövligt! Solen börjar kika fram nu också, känns genast mycket bättre. Snart ska jag & mamma till moster på aquabike och något annat pass vad det nu var ... det kommer bli hårt!

Igår kväll skypade jag med Elin i USA (saknar dig) vi pratade om hur livet lekte där, och det leker ganska mycket roligare än vad det gör här tycker man. Dom hade haft 41 grader och hon var "BRÄND" haha... klaga inte nu va?! Sen så diskuterade vi lite om min resa dit som förmodligen blir i januari- läääängtar! Las vegas here I come!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad kuuuul! :D Ungee!!

2009-05-21 @ 11:15:47
URL: http://sabubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0