Helgen!

Måndag igen... tiden tickar på! I lördags träffade jag Sara en sväng(borde göras oftare)
haha Sara är så gullig det här fick jag utan henne:

Smultron puss cider & Bodybutter från Primark.

Jag var även på kalas hos jossan i lördagskväll, mycket trevligt!
Åt hur mycket som helst.. tacos & kladdkaka,jordgubbar,glass till efterrrätt!
Har tyvärr inga bilder att bjudar på den här gången:)

Igår söndag var det jobb sen så var lilla familjen här!
Marlene gjorde slingor i mitt hår så nu är jag blondaree´!
Sen så gosade jag med min lilla sötnos Liam
  
Vilken konst!

Idag måndag: Jätte jätte seg, kom knappt upp ur sängen.
Klarade det till slut, en morgonpromme med mamma& en härlig frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0