En dålig

En dålig bloggare är vad jag är. men man kan ju också se det som att det inte händer så mkt i mitt liv just nu förtillfället. Jag har haft fullt upp med att sy in och lägga upp ALLAS byxor sen jag fick min nya pärla. Och lite till mig själv! :) Jobb som vanligt... arg på chefen som vanligt... haha.. scheeeeeemat för sommaren är SÄMST. jätte kul! bortsett från det så rullar det på som vanlig.. jag är extremt trött, varför? det vet jag inte. tränat, det har man ju också gjort, vilket är ganska tillfredsställande just nu.. det är väl det som gör att jag håller mig vaken till minst 22 om kvällarna iaf... Det var väldigt längesen jag pratade med Sara-ring! Det är förresten väldigt längesen jag pratade med någon kär vän förutom Frida som jag träffade igår så vi åt massa goda jordgubbar & glass! Linn hallå, working girl... vad hände? :) Kusin ellebelle hoppas du har överlevt plugget! ne, nu ska jag faktiskt på fotboll... ÖSK-GAIS och solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Linn

Baby, jag vet inte vad som händer. Jag tror att tiden snabbspolar och jag rör mig i slowmotion. Har spenderat helgen i stockholm med familj, mormor, moster och kusin. Mycket trevligt, mycket shopping. Jag är ledig tisdag, torsdag. Onsdag är det utgång, häng med? Vore great.

För övrigt så tänker jag på dig, jag saknar min vän. Bättring kommer bli. Till att börja med, jag ringer imorgon.

Puss, love

Linn

2009-05-17 @ 22:25:21
Postat av: Mormor

Så som du skriver är nog livet för de flesta av oss arbetande....tycker att jag aldrig hinner med något av allt som jag "tänkt" att göra.Trött,trött.... ljusglimten blir resan till London skall bli så kul att träffas ellebelle och Patrik och få tid med mina

tjejer( bara ägna sig åt nöjen)Trösta dig med att snart är det din tur att åka.......!!!!



Älskar dej! Kram

2009-05-18 @ 19:24:52
Postat av: Ellbelle

Heeej! Ja jag overlevde...woho:) Nu ar jag tillbaka pa jobbet mer eller mindre heltid. Ratt skont maste jag saga. Inte langt kvar tills mina kara slaktingar kommer pa besok. Tank att bade mamma, mormor, mostrarna och kusinen kommer pa besok sa snart! Puss

2009-05-18 @ 19:51:35
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0