En dag i sthlm.

Idag har varit en trevlig dag med Fridisen i sthlm.. jag kan inte säga att vi "shoppade" speciellt mycket men titta skadar ju inte. Fast det är så jag blir lite smått grinig då jag vet att jag inte har några pengar att shoppa för. måste spara vart enda öre känner jag, blir ju en tripp till London snart (6 juni) då jag ska få shoppa av mig lite. Jag köpte lite presenter till (folk) nämner inga namn. det är ju alltid trevlig att handla till andra:) sen så träffade jag&Frida Mehdi som hängde med oss på sin lunch- det var trevlans! sen så har vi ätit en hel del idag när jag tänker efter... jaja tack för en toppen dag med dig toppen Frida!

Och hör här, jag har fått min FÖRSTA beställning. Och den är från ja.. Frida (känner att jag tjatar ut ditt namn lite här) men det är ju kul! Kjolen är klar imorgon! Det blir en sådan här:


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv gumman för en toppen dag =) Ja va kul(: ska ha på mig kjolen imorgon hihi! ses snart raring..puss<3

2009-05-19 @ 09:42:23
Postat av: Sabina

duktig zandra :D

2009-05-19 @ 18:32:10
URL: http://osoloko.blogg.se/
Postat av: Sabina

Neeeeej! vad dumt! hade ju vart skitkul! Vi får ta en tripp någon gång i sommar? ;) Puss!

2009-05-21 @ 11:15:19
URL: http://sabubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0