Elin på andra sidan jordklotet!

Idag har jag haft en riktigt BAD DAY! och tänka sig att den
enda personen som är så långt bort från mig man kan
komma gör mig jätte glad helt plötsligt! När jag kom hem
från jobbet hittade jag en rosa present kartong från
Victoria Secret wohoooo helt chockad!!!!
Det var min kära vän Elin som skicka mig
en födelsedagspresent :) Det var det här :
 
Min present kartong från V.S



I love love love!!!

Sminkväska V.S

Lip Gloss V.s för hela slanten!

Ett jätte fint "nattlinne" "sexlinne" haha vad man nu ska kalla det.
ser lite konstigt ut på bilden men jag kände att jag inte villa dela
med mig av hur det riktigt ser ut ;) Resultatet blev bra, Elin känner
mig väldigt väl:) tack så mkt gumman! I miss you, snart kommer jag :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

hihih :) När ska du till USA? puss!

2009-07-22 @ 21:38:23
URL: http://sabubba.blogg.se/
Postat av: elin

vad bra att de blev så bra! saknar dig som tusan baby! cant wait tills januari! skype i morgon!

2009-07-22 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0