lite nyaar

ja, nu ar det mkt som har hant, alltsa roliga saker. vet inte vart jag ska borja,
men det har inte vart sa fint vader, vilket ar lite trakigt men jag ghar ju 26 dagar kvar ...
 haha det ar helt underbart har.. har nog aldrig traffat sa manga trevliga och
hjalpsamma manniskor som jag gjort dessa dar. thailandare ar sa trevliga.
vi har gjort en massa saker sedan vi anlande  till denna o koh samui,
det ar svart att bara komma ihag allt, eftersom det vart lite halv dant med
vadret har vi passat pa att gora en hel del. har kommer lite bilder...

   
  
   


  
  
Lite fran nyar



  

Kommentarer
Postat av: Farmor Inger

Aldrig trodde jag att du var så modig att du hängde en stor orm runt halsen. Den lilla apungen kan du väl fösöka smuggla hem till mig, Kram från Inger.

2009-01-02 @ 15:38:44
Postat av: mormor & Henry

Sorry Zandra!

Hur kunde du göra mig så sömlös! Jag kunde knappt titta på kortet av dig och ormen! Nej, så farligt är det inte fast jag tycker att du är modig!



Vi älskar dig!



Kramisar från oss!

2009-01-02 @ 15:57:05
Postat av: Línn

Första nyåret sen jagvetintenär som firades utan min Zandra, lite sorgligt. Skönt att du har det bra, ta hand om dig hjärtat. Puss! ps, jag gillar inte djur, MEN den där apan; han vill jag ha. ds.

2009-01-02 @ 19:07:49
Postat av: Moster Terese & Sofie

2009-01-02 @ 20:31:20
Postat av: Moster Terese & Sofie

Hej! Skickade ett meddelande som ej gick fram, mormor tyckte jag skulle skicka ändå därför blev det tomt!!!. Tack för lånet av din säng.Är på Hampuz kalas, han har bakat jätte, jätte negerbollar, goda!!! Alla hälsar puss & kram

2009-01-02 @ 20:35:20
Postat av: Ellebelle

Vad fin klänning du hade och vad fint hårbandet blev pa dig:)



Patrik hälsar!



Puss

2009-01-02 @ 23:40:00
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: sara

amen hallå, och du ska vara orm rädd! you go girl!! :D pusspuss bästa!

2009-01-03 @ 00:36:28
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej hjärtat! Vad tråkigt att du blev magsjuk

du har säkert ätit något som inte var bra

Hoppas att du snart mår bättre.Ta hand om dig nu och

hör av dig när du kan. Många kramar till dig i från oss puss Mamma

2009-01-03 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0