magsjuk

Ja men vad kul att man blev magsjuk sahar pa resan ocksa. hade nog min varsta natt igar, nu har jag inte kunnat ata pa tva dygn, men borjar bli lite battre. idag har vi varit pa staranden och fatt lite farg, nu ska jag forska fa i mig nagot. Men jag var och fixade nagra bra kraktabletter iger sa jag har inte spytt sen igar morse! yees! Imorgon aker vi till Phi Phi island. det ska bli mycket najs! tanker pa er dar hemma. det kande tungt nar jag fick ligga pa toaletten och spy en hel natt. det blev lite hemlangtan. men det har gatt over nu! Hoppas ni alla har det bra, saknar er! ska forsoka uppdatera bilder snart ocksa! puss&kraam


Kommentarer
Postat av: zandra

haha snygg stavning jag har ! mamma kolla mitt konto puss

2009-01-04 @ 11:13:46
Postat av: sara.

men du! magsjuk :( fast tänk positivt, nu kommer du antagligen inte få det igen på resan! här i sverige är det bra, det är kallt! fast sol! vi åker till katrineholm ikväll och ska spela gp! jag saknar dig! hoppas du blir frisk snart och bli lite brun för mig med! lööve to you babe! <3<3

2009-01-04 @ 11:46:53
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej Zandra!

Hoppas du har det bra förutom magsjukan. Fy vad trist med sol och bad och en massa goda drinkar....

Är såååå avundsjuk!!!

Skulle bara säga att vi saknar dig här i kalla sverige, är idag -20 grader och snö, härligt =)

Liam saknar sin "syrra".

Ta hand om dig nu: kramar från fam. Persson

2009-01-04 @ 12:50:40
Postat av: Anonym

Hej Zandra!

Hoppas du har det bra förutom magsjukan. Fy vad trist med sol och bad och en massa goda drinkar....

Är såååå avundsjuk!!!

Skulle bara säga att vi saknar dig här i kalla sverige, är idag -20 grader och snö, härligt =)

Liam saknar sin "syrra".

Ta hand om dig nu: kramar från fam. Persson

2009-01-04 @ 12:52:03
Postat av: jossan

hej snygging! allt är bara bra här, mår du själ bättre nu? Nyår va helt okej, hade inte så stora förväntningar! Hehe kan tänka mig att du trivs, men inte för bra så du inte kommer hem..då blir vi ledsna. Mer bilder vill vi ha, hihi! puuss

2009-01-04 @ 12:53:32
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: jossan

Marlene och jag lyckades skriva kommentarer samtidigt, fränt ;)

2009-01-04 @ 12:54:50
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: Elli

Ah vad trakigt med magsjuka:( Krya pa dig! Puss o kram

2009-01-04 @ 14:08:12
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej sötnos!jag har fört över pengar till ditt konto

skönt att du är bättre.Dom saknar dig på HM Du behövs när du kommer hem.så det ordnar sig nog med jobb.tänker på dig hela tiden kramar i från hela familjen PUSS Mamma

2009-01-04 @ 14:20:27
Postat av: Plastis Björne

Tjenare Snygging! Du verkar att ha repat dig nu! har varit med lille-brossan på idrottsmässan idag och han har fastnat för en ny sport, nämligen fridykning! Snacka om tuff sport för en 7-åring. Han ska ha Vilgot & Niklas & David på lite söndagsfika senare idag! Nu ska jag ut springa mina 13 km, ha det så bra tills vi hörs igen! När hade du tänkt att "Skypa" nästa gång? Ha det! Pusar // BC

2009-01-04 @ 15:06:22
Postat av: Plastis Björne

( Om du köper Lacoste tröja till Hampuz såkolla med mamma först ) // BC

2009-01-04 @ 15:08:11
Postat av: Mormor

Hejsan!



Skönt att du är bättre, du vet ju hur orolig jag blir!

Klart jag vet att du kan ta hand om dej tycker bara det känns så tråkigt att du skall ligga sjuk alldeles ensam. Vi längtar efter dig(jättemycke)och det skall bli så kul att höra om allt som hänt på resan när du kommer hem. Puss, puss från mormor

2009-01-04 @ 15:11:46
Postat av: moster Susanne

Hörde du var riktigt dålig, mamma sa att du var på bättringsväg vad skönt.

Vilka fina bilder man blir så sugen på att åka,

visste inte att du var en ormtjusare.

Var rädd om dig och må så gott.

Kramar Susanne,Carsten

2009-01-04 @ 20:48:52
Postat av: Sabina

Men fy vad jobbigt! Hoppas du mår bättre nu. Du får ha det så kul nu och njuuuuut, skulle gärna byta med dig :) Sköt om dig, kram!

2009-01-04 @ 21:54:00
URL: http://osoloko.blogg.se/
Postat av: Sabina

hej gummsi! Ja jag hörde det! hoppas det blir bra snabbt :) fina bilder du lagt upp! Sötaste apungen! Och modigt att hålla i en orm :O Ha det så himla bra! miss you!

2009-01-04 @ 22:02:57
URL: http://sabubba.blogg.se/
Postat av: carina

Hej Zandra! Hoppas du mår bättre nu!!!!

Håller med Sara nu har du haft det, nu slipper du det påresten av resan säkert:-)

Kramar från ett jättekallt Sverige,ha det sååå skoj nu!! Hälsa Elin

2009-01-05 @ 17:09:46
Postat av: Frida

heej gumman!usch va jobbigt för dig!hoppas du har blivit bättre nu!saknar dig här hemma!på torsdag börjar ja skolan=(inte så kul..va rädd om dig=)puss å kram<3

2009-01-05 @ 17:47:46
Postat av: Farmor Inger

Hoppas du njuter riktigt av värmen nu för när jag kom till jobbet i morse visade termometern -20,3 grader. Nu har jag precis bakat en pizza som vi ska mumsa på. Puss och Kram från Inger och Bengt.

2009-01-05 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0