Livet

Ikvall blir det den sista beachfasten for oss, eftersom vi aker till kuala lumpur.
Det ska bli mycket skoj, Igar kopte jag langbyxor, efterom kvinnor
inte ska visa for mycket hud. Det lar bli varmt dock. 
 sa imorgon ar det sista dagen pa stranden. det blir tll
att pressa, vilket ar omojligt i denna hetta! men ska gora mitt basta! Den 29 ar
jag tillbaka i Sverige... det kanns lite konstigt maste jag saga. men det ska bli
kul att traffa alla och fa ata mammas mat! men just nu langtar jag inte hem,hem hem
men jag saknar er alla! Grattis till lilla gumman elin 20 ar idag!
  

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Linn

Miss you hun

2009-01-20 @ 22:42:26
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Vad det ser underbart ut......

Det blir spännande att åka till kuala lumpur för dig. Hoppas att det är billigt att handla. Passa på

att unna dig lite lyx dom sista dagarna. Du har mycket pengar kvar av resekassan. PUSSAR O KRAMAR TILL DIG

2009-01-21 @ 09:29:49
Postat av: mormor

I går gick det inte att skriva till dig jag försökte flera gånger. Snygg klänning tycker jag känner igen tyget!!!!



P&K

2009-01-21 @ 19:59:27
Postat av: elin

du köpte bekinin =) de var jätte fin på dig gumman! tack så mycket nu har jag varit på systemet med ;P hehe miss you!

2009-01-21 @ 22:55:14
Postat av: mikaela

nää jag håller med mormor,..jag har försökt att skriva flera gånger men inlägget kommer aldig med,.! weird,.ajja får hoppas att det funkar nu,...=) Du ser ut o ha det så himla bra gumman!! Se till o shop till u drop nu dom sista dagarna!! Saknar dig! pusspuss

2009-01-23 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0