Kuala Lumpur

Storstadslivet ar helt ok, men vi saknar stranden. For mycket avgaser
men en heldel shopping har det blivit, och mer lar det bli. Jag har det bra
som vanligt, kan inte hora av mig hem eftersom min mobil inte fungerar har.
Idag har vi vart i Chinatown och Midvalley megamall, det ar NAJS!
Usch nu ar det inte lange kvar tills jag aker hem till Sverige igen
hemlngtan har faktiskt forsvunnit och jag borjar kanna mig ganska
hemma med sol&varme, hur kallt ar det hemma da? kommer jag fa en
chock kanske? Imorgon ska vi aka till Sunway lagoon, det ar ett stort
vattenland har i malaysia och det ska bli skont att fa svalka av sig har ar det ca 40
grader, och det steker! Karlek till er!




 

p.s hemma hos er snart!


Kommentarer
Postat av: Martin

Hej snutt!! jag längtar tills du kommer hem, saknar dig här hemma.. Du värkar ha det bra! Vi ses om ett para dar, love u <3

2009-01-24 @ 19:57:37
Postat av: MAMMA

I raring! nu är du snart hemma igen.Jag

har vår städat ditt rum i dag. så det är fint när du kommer hem......längtar efter dig

puss mamma

2009-01-25 @ 16:55:29
Postat av: sara

zandra, jag kommer hem till örebro den 4:e, så jag hoppas verkligen att du är ledig för jag har tänkt att vi ska mysa hela dagen! pusspuss saknar dig.

2009-01-26 @ 22:02:54
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej gumman! åhh nu kommer du snart hem=D gud va ja saknar dig! hoppas att du shoppat mkt nu. har du kollat in dom två stora tornen? hehe kommer inte på vad dom heter;P men de har du nog gjort=)köpcentrumen ä ju enorma där;)ta hand om dig! puss puss<3

2009-01-27 @ 18:08:01
Postat av: Ellbelle

Snart kommer du hem. Hoppas ni har det bra dom sista dagarna:) Puss

2009-01-27 @ 22:34:05
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0