koh tao

Nu befinner jag mig pa Koh Tao, det ar underbart vader & vi har allt annat an
trakigt har i thailand. Idag har vi varit pa en o som jag inte kan stava till men har ar den!
Det var nog det vackraste vattnet jag sett, vi snorklade och sag fiskar i alla dess farger!


Imrgon ska vi till freedom beach och shark bay, jag hoppas jag slipper se hajar. men det ar
inte omojligt att jag gor det eftersom den stranden ar kand for sina hajar. haha... panik!
Vi har ocksa bokat resan till malaysia nu, till kuala lumpur vi aker den 22 och det ska bli spannande.
jag har stora forvantningar pa den staden faktiskt. och eftersom det ar de sista dagarna ska vi sla till pa lyx.
men som sakt vi har det super duper bra har och som jag sakt tidigare sa saknar jag er ALLA! 
nu ar det inte langt kvar sa jag ska bara njuta utav de sista dagarna har i paradiset. Ikvall ska vi (jag och killarna)+
en tjej som heter Sanna ga uta och ata efter det blir det formodligen en shoppingkvall, kanske en drink.
men vi var ute igar sa jag ar inte jatte sugen pa alkohol just nu iaf! Hur lever livet i Sverige da?

  
  
  


Kommentarer
Postat av: sara

et är snöstorm i sverige och jag saknar dig så in i...



puss!

2009-01-19 @ 19:02:32
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: mormor

Du kan tro att vi saknar dej med....

Nästa vecka börjar vi nedräkningen!

Njut av solen och värmen i "paradiset" för det är det!!! Har man en gång åkt dit vill man alltid komma tillbaka...eller? puss och kram min älskling

2009-01-19 @ 19:18:41
Postat av: elin

hej hjärtat! låter som koh tao är ettbra ställe, hade varit kul o se, får bli nästa gång ;). ska bli kul att få prata med dig i morgon! miss yaaa

2009-01-19 @ 19:42:46
Postat av: Sabina

Freedom beach var jag också på, superfint! ;)

2009-01-20 @ 13:00:53
URL: http://sabubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0