working

En långsam jobbveckan är nu avklarad. Troligtvis var denna vecka bara uppvärmning
till kommande vecka då vi får Sveriges "mordernaste" Carlingsbutik, spännande!
Det ska bli jätte kul, trodde dock inte att det skulle vara så jobbigt som det faktiskt är,
samtidigt som vi har mycket trevligt! Igår: lördag jobbade jag tio timmar, mm roligt
man var lagom död när man kom hem. så man hamnade i sängen vid tio tiden!
Nu har jag bara åtta dagar i sträck att klara av, man hinner inte med så mkt annat
än jobb just nu. men på Torsdag är det nyöppning, (Mkt fina erbjudanden) kan
tyvärr inte skvallra. :P men men ... förövrigt så har det inte hänt så mkt spännande
i mitt liv ... joo juste! Min dator började brinna i tisdags när jag skulle stoppa i kontakten.
jag var ensam hemma och gissa om jag blev rädd ?! :) haha... det var dede!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Oj borjade brinna? Hoppsan. Jo det ar bra. Tenta-pluggar for fulla muggar...suck. Eller ja kanske inte for fulla muggar, kanns inte som jag far sa mycket gjort. Jag laser men jag tanker pa annat sa jag fattar ingenting. Jag maste fokusera!!! Sjalv da? Allt val?

2009-04-19 @ 17:29:14
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Snart kommer det en liten"gumma" och hälsar på i butiken....gissa vem??? Snart måste vi ta och bestämma

en dag du kan komma hit och sova...jag längtar....

Efter allt slit kan du behöva komma till landet och koppla av! Pellefanten finns kvar!!!



Kram

2009-04-20 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0