Strålande sol!

Idag vaknade man upp till strålande sol som lyste in bakom rullgardinen!
Äntligen vår, våren måste vara här nu! Bara tanken på att det börjar gå med
raska steg mot sommaren gör en lycklig! Samtigidt som man får lite smått panik
över att man förmodligen kommer jobba bort hela sommaren... men ändå!
Det är härligt med sol hursomhelst! :) Idag har jag & mamma också bokat
ansiktsbehandling på Nygatans spa. Åh längtar!! (lite dyrt men man måste få unna sig ibland)
Jag har faktiskt aldrig gjort något liknande ... det enda är väl isf thaimassagen..
haha men den räknas inte (kanske inte det skönaste jag vart med om) men men ....
Nu ska man släpa sig iväg till jobbet, känns inte lika tungt idag faktiskt!
Efter jobbet ska jag & Camilla hitta på något trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilket ljuvligt kort är det du som tagit det ...eller? Tänk snart är vi där igen det går alldeles för fort..våren är ju så underbar!!!

vi ses snart! Kram

2009-04-01 @ 22:05:54
Postat av: Zandra

japp jag tog det förra året!! :) längtar tills vi ses! kram

2009-04-02 @ 11:17:54
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0