partaj

Det blev som jag trodde, ett fylleslag(nästan) det var såå kul igår!!
Jätte god mat och massvis med trevliga människor. Och så måste
jag ju säga att gänget är det bästa utav allt, jag lovar er att vi hade roligast
på strömpis. jag kom en vid ett redan, förstår bara inte hur jag klarade av att
cykla utan att ramla?! men det är ju positivt, idag är det valoborg weei inte så
jätte taggad på att "dricka" direkt. men det kommer kanske, vi ska iaf grilla och mysa lite!
Bilder från igår :
  
  
  

Igår på dagen när jag & Camilla jobbade så kom tre killar från  Lee & Wrangler
in och hälsa på lite och kolla vad vi fick! :)
 


Kommentarer
Postat av: E

Thihi..visst var vi:) Du var ocksa sot pa dina bilder. Ser ut som en rolig personalfest, eller ja.. vad det nu var.

2009-05-02 @ 23:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0