Det är över nu.

Nu är det äntligen över, butiksflytten. Jag orkar knappt ens skriva om det.
Men man kan så gott som säga att jag har bott på jobbet... 12-13 timmar per dag.
Har kanppt hunnit med lunch och ändå mindre hunnit med familj & vänner!
Men idag är jag ledig, och det är skönt. känns dock som att jag är bakis för en vecka ...
Det tar väl ett tag innan man återhämtar sig, efter 11 dagar utan en sekund vila!
Igår eftermiddag var Linn här och fikade vi åt Ben&Jerrys åhhh så gott, jag åter upp det
som blev över nyss! Här kommer lite bilder från öppningsdagen... The splits var och spelade
i butiken också( mkt bra)
   
1. Milla min kära arbetskamrat. 2. folk från carlings city. 3.Fredda 4. fredda&Linda
  
5. Cassandra 6.The splitssssss 7. Rock on 8. Ben&Jerrys Linns&mitt fika

Jag har faktiskt hunnit shoppa lite också... fast det mesta från Carlings:)
   
1. Red label hood 2. Saint&Mortails klänning 3. Lee Manistine
   
4. Levis jacka 5. Shorts med skärp från Cubus allt annat från Carlings! :)

Nu ska jag med Fridis på smink kurs spännande!
 

Kommentarer
Postat av: jossan

fy 17 va den gula levis jackan va snygg!

2009-04-28 @ 12:22:10
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: Ellbelle

Snygga jeans!!! Snygg cardigan och jacka! Allting var fint! Blir shopping sugen nuuuuu. Jag ar sa uttrakad att jag dor. Jag sitter och laser och laser......gaaaahhh...blir galen. Puss x x

2009-04-28 @ 18:29:13
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0