Woow...

Okej, nu har jag varit på Make Up Store på den där
make up kursen, det var kul! Men, man kan ju säga att
de använder väldigt mkt smink när de sminkar.
Jag är absolut inte den som använder mkt smink
men det är kul att använa lite extra när det är party-time!
Men woooowww, det kanske blev lite väl mkt?!
Min grej är fondation & mascara så enkelt är det
när man heter Zandra och inte orkar lägga ner någon tid
på smink :) visste du att: Mascara kallades förr i tiden för
"ögonfranstusch" innan den nya beteckningen dök upp
i svenskan första gången 1949.

Jaja, nu är Frida här & vi ska ut ikväll, alltså party-time
men jag måste ta det lugnt för imorgon ska jag åka till
London & träffa mina kusiner, det ska bli skoj!
Dags för ännu ett glas vin, vi ses!

Lite fula poosébilder ´´´lalala...

  
Ohh shit, vilka jävla ugly bilder alltså!
(frida är söt)


 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad roligt! Fan vad kul med London imorgon då, hur länge blir du borta? :) Imorgon kommer jag nog hänga med brudarna innan de drar till statt o kollar på Amanda Jensen, men då drar jag hem för de har jag ingen lust med :P Ha det så gött i London då Zandra! Shoppa lite åt mig med ;)

2008-10-18 @ 00:05:28
URL: http://osoloko.blogg.se/
Postat av: den där sara!

men hallå, har du åkt? :O jag tror jag saknar dig mer än någonsin nu. du MÅSTE komma hit snartsnartsnart. <3<3

2008-10-18 @ 00:13:09
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: jossan

Men få sen en bild nära på ögonen då ;D

2008-10-18 @ 01:13:10
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: pete

har ni skor på er inomhus? :?

Syftar på posé-bilden på zandra...

:O

2008-10-18 @ 01:24:31
Postat av: Ellebelle

Vill se narbild pa sminkningen! Snart kommer du hit:) Ska stada och fixa idag sa det ar fint tills du kommer. Puss

2008-10-18 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0