Tisdag...

Igår blev det en del shopping (IGEN) nu är jag lite
smått trött på att släpa på påsar, men nöjd över mina köp!
Jag hängde med Linn&Sofie hela dagen, mötte upp dom
vid Oxford Circus kl 12. sen begav vi oss till Finsbury Park
där dom kollade in sitt nya place, det var helt ok. Trevligt område
på köpet! Sedan blev det MD i King´s Cross där vi också
gick runt som tre muppar och letade efter Harry Potters
9 & tre kvart.... hmm... det gick inte så bra! Vi gav upp och
åkte till city igen ( var tvungen att handla "snowjogger´s")
Mormor har nog ett par sånna från sin tid ... dom är
liksom ful,snygga. men huvudsaken SKÖNA... nu är jag
berädd på vintern.

Här kommer lite bilder:
 
 
Jag & brudarna åkte till London Eye :)
 



Senare på kvällen hade vi lite middag hemma hos Elli&Neal.
Neal hade lagat sin specialitet- Det är min favorit. supergott!

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Hej! Vad skont att resan hem gick bra:) Nu har jag precis kommit hem fran jobbet, ska forsoka plugga lite:( PUSS

2008-10-22 @ 20:08:54
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Sabina

Zandra, du ska väl med imorgon? Snacka med Sabbis nyss och vi fundrar på om vi ska vara hos henne innan och sen dra i till stan. Så kan du o jag ta sällskap in till henne! Kraaaam

2008-10-23 @ 16:09:17
URL: http://osoloko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0