Sthlm Imorgon...

Idag har jag vaccinerat mig inför Thailand. -Skönt nu har jag det gjort!
Efter det åkte jag till gymmet & "brände fett"- Skönt efteråt.
Ikväll var vi hemma hos Jonas&Marlene och gosade med lilla Liam :)
Efter det åkte vi på shopping kväll på Lager 157- jag skulle inte handla något...
men gissa vad... det gjorde jag såklart ändå! Ett par Koola anna pants..




Imorgon kl 8.00 går bussen till Sthlm, det ska bli kul!
Förhoppningsvis kanske jag hinner säga hej till Sara :)
Kameran är nerpackad så det blir uppdatering på hur dagen var!

Love

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad roligt med shopping i Stockholm! Ikväll blir det bara mys hemma för min del, inget festande för min del i helgen faktiskt :P När åker du till thailand?

2008-10-10 @ 09:44:57
URL: http://osoloko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0