Söndag kväll...

När jag var liten hatade jag söndagar, dom var så tråkiga
för att man visste att det var skola "imorgon" måndag....
Och... ja den känslan försvann ju för ett bra tag sedan faktiskt...
nuförtiden tycker jag söndagar är ganska mysiga.
Man gör inget speciellt... kollar tv/film och bara tar det lugnt.
Idag har jag tränat (hårt) och ränsat, guud ni ska veta hur mkt jag
har ränsat på sista tiden. nu finns det knappt något kvar att ränsa bland.
på eftermiddagen tog jag en promenad till farmor & farfar.
Det har regnat nästan hela dagen men vid halv fem tiden tittade
solen fram så det var jätte skönt att gå ute i friska luften!
Och så hade farmor bakat bullar... mummms... det var gott!
Sen blev det till att återvända hem & ränsa lite bland gamla kort.
och nu sitter jag här & nördar men det är det snart slut på....




P.s Elinor, jag tar med dina grejer så du behöver inte oroa dig!

Godkväll


Kommentarer
Postat av: Elli

Tack gumman:)

2008-10-06 @ 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0