Mandag i London

Elli vackte mig klockan atta imorse... dags for att gora sig redo
for en shopping tur i stor staden London.
Det var som vanligt hur mkycket f olk som helst i tunnelbanan & pa stan men
det gick ganska bra i borjan blev varre i slutet da man hade
massa pasar att slapa pa! Det blev saklart massvis
med inkop pa Primark. (primark ar riktigt najs!)
Handlade mssa julklappar &lite till mig sjalv. vid tva gick jag & elli
till salongen dar vi skulle gora pedikyr, riktigt skont sadar mitt pa dagen.
Sa nu har mina fotter ompysslade & malade med ett rott nagelack,
snyggt! Efter det akte vi till Fulham for att besoka
Chelsea arenan dar deras souvenir butik ligger.
Eftersom jag har nagra Chelsea fan i familjen, pappa&bror.

Lite bilder fran idag :



Chelsea butiken, jag hade lite svart att bestamma mig dar!

Har star jag mellan Ballacks ben :P

Fika med linn&Sofie blev det vid halv sex!
Chai latte & White chocolate muffins:)

Linn

Sofie

Bara sa att ni vet Josh Hartnett ar har i London nu i
sex manader han jobbar just nu i West End, coolt ellerhur!
Han brukar aka tunnelbana. vet vet vi kanske se imorgon.

karlek till er dar hemma!



Kommentarer
Postat av: Pete

jag hoppas verkligen inte du köpte en fotbollströja till dig själv iaf Zandra!

:)

fina bilder - ni verkar ha det förbannat bra i London må jag säga.

2008-10-21 @ 12:38:22
Postat av: Sabina

Zandra, här kommer du hem??

2008-10-22 @ 12:18:42
URL: http://osoloko.blogg.se/
Postat av: Sabina

NÄR*

2008-10-22 @ 12:19:18
URL: http://osoloko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0