Jobb


Hittills har veckan bestått(kan man säga "bestått"?) jaja... av H&M -alltså WORK!
Det är najs, jag gillar att jobba(sant).
Jag har tränat & igår var jag & mikaela ute och -powerwalka.
haha... idag som sakt jobb och nu i eftermiddag träffade jag Fridis det var jätte längesen
så det var kul! Och nu har jag bara slappat...
men funderar på att ta mig en powerwalk.
Jag har blivit så rastlös på senaste tiden, antingen är det ränsning som pågår eller
så slutar det med träning (men det är ju positivt)
Nu känner jag att jag inte har så mkt mer intressant att skriva här..

MEN en sak! Jag&Farmor ska åka till Sthlm på fredag shopping&god mat!
Det ska bli jätte kul, har inte varit i storstaden sedan ehm... vet inte när!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Haha.. ja snart blir det slut med det! Det far bli skarpning. Du verkar duktig med ditt tranande! Jag maste ocksa. Maste komma tillbaka till rutinerna nu efter semester slappet.

2008-10-08 @ 22:59:35
Postat av: patte

Hej Zandra-panda! (nej det rimmar inte, men ändå) Jotack det är bra med mig. Är ledig idag! Asskönt! Går runt i morgonrock och dräggar! haha...

Hur äre själv? Är det den 18:e du kommer till London eller??

2008-10-09 @ 17:18:14
URL: http://patrikpaprika.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Japp det blir bra det:)

2008-10-09 @ 20:01:27
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0