Halloween

Idag var det hur mkt folk som helst på stan, alltså en del att göra på jobbet :)
Men det var en rolig jobb-dag idag, jag är nöjd & trött! Mitt mål imorgon är att INTE
köpa något nytt till kvällens utgång. Det är så onödigt, men jag har tittat på en topp
som är snygg & jag vill ha. men jag ska inte ha, så är det bara!
Imorgon är det jobb som gäller, röd dag- det gillar vi! bra betalt.
Slutar vid 16.30 då jag ska möta upp Fridis som ska göra slingor i mitt hår:)
Sedan blir det mat,godis,chill & en del alkohol. Känner på mig att det kommer bli
en toppen kväll! Sabina,Jossan,Miakela,Frida & jag- vilken kanon gäng!
 
Mikalea,Sabina&Frida

Josefine&jag


Karlskogingarna
saknas!
 Nästa gång blir det hela gänget!


Kommentarer
Postat av: Björn

Du är duktig som ligger i och jobbar! Jag lovar att maten står på bordet när du & Frida kommer hem efter jobbet i morgon! // "Reservarn"

2008-10-31 @ 23:58:58
Postat av: Björn

2008-11-01 @ 00:00:09
Postat av: Sabina A

ja nästa gång när karlskogingarna är med då kan man verkligen kalla det "tunga gänget" :D

2008-11-01 @ 12:41:32
Postat av: jossan

man måste verkligen vara cool om man kan säga att man är med i "tunga gänget" :D yeah!

2008-11-01 @ 14:50:09
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0