Vad heter han?


Åh vad heter han puddingen längst till vänster ?
Är han inte snygg eller ?

Kommentarer
Postat av: Ellebella

Hej Kuss! Du jag har lämnat några grejer här hemma som jag inte får med mig i väskan för det blir mer än 15 kg. Jag undrar om du kan ta med det när du kommer till mig? Eftersom du inte ska ta med dig föör mycket till mig iaf du vill handla så får du kanske plats med några grejer på utvägen? Det ligger en påse här hemma med 3 grejer i och dom där engelska tidningarna jag pratade om som jag skulle ge till dig men glömde ta med mig till mormor. Mamma sa att Helene och Björn skulle komma hit och fika snart så dom kan ta med sig påsen då?



Vore jätte jätte snällt om du tog med dig grejerna till mig:) Vill så gärna ha dom men det får helt enkelt inte plats.



Puss

2008-10-05 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0