"Den lilla svarta"

  
 
Ok, godiset är fixat & nu har jag inget bättre för mig än
att sitta & kolla på vad asos har att erbjuda.
OK,jag vet också att nyårsafton ligger ganska långt
fram i tiden. MEN iaf, jag är ju en planerar människa.
jaja, okej jag har inget bättre för mig som sakt,
Här ovan har vi då några tänkbara alternativ...
Det känns som att en svart snygg klänning är ganska givet
men kan ibland känns lite tråkig, eftersom att de flesta kör på svart.
Men nu ska jag ju inte vara hemma på nyår utan den ska
jag fira i Thailand. då vill jag inte ha SVART. jag vill ha en färgglad
snygg sommar klänning, känns som att det är lite fel säsong.
Vart ska jag få tag på en sommar klänning nu?!

Kanske ska sy en själv?

Kommentarer
Postat av: kathrine

ahh va mycket läckert!

2008-10-28 @ 19:26:55
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0