50 års fest ikväll....

Ikväll är det 50 års fest för Maria, Martins mamma ....
Det ska bli kul men mitt största problem är, vad tusan ska man ha på sig?
Nu tror jag iaf att jag har bestämt mig, det blir en svart klänning med lite brunt i.
Svarta strumpbyxor & Bruna pumps... , mitt andra problem är- hur ska jag ha håret?
Kan ni förstå hur jobbigt det måste vara att vara "jag" ...
uppsatt,utsläppt ja... det är frågan.(det blev utsläppt med en fläta i luggen)


Här är den vackra blomman som Ulrika har gjort!

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Hur var kalaset?



Nej i veckan ska jag ta det lungt. Jag ska plugga, jogga, promenera och vara allmant halsosam:) Sen blir det party pa lordag:)



Ja just ja. Jag hade inte kommit ihag det om du inte paminde mig. Vad jag skulle saga var att det finns en student salong vid Oxford Circus som gor lite olika behandlinar bl a pedikyr (tanaglarna och fotter) och manikyr till ett billigt pris. Jag har varit dar forut och det ar helt okej. Det ar alltsa tjejer som pluggar till det som gor behandlingarna och sen ar det flera larare dar och overvakar. Jag hittar inte listan just nu men jag tror att manikyr kostar £6 och Pedikyr typ £12. Sen kostar det £1 mer om man vill ha franska manikyr. Men det rekommenderar jag inte! Frida gjorde fransk manikyr dar en gang och det blev inte bra. Hur som helst. Jag undrar om du skulle vilja gora det? Vi skulle kunna gora det pa mandagen efter att jag har slutat skolan. Jag slutar vid 13 tror jag. Men jag ar inte 100 pa om dom har behandlingar just nu eftersom det ar en skola. Men om du ar intresserad kan jag ga dit nasta vecka och se om jag kan boka tid for mandagen? I sant fall vad skulle du vilja gora? Manikyr eller Pedikyr eller bada? Det vore kul om vi gjorde samma sak sa vi kan sitta brevid varandra + att det kanske ar lattare for dig om jag sitter brevid i fall dom staller fragor med svara ord eller sa. Jag har gjort pedikyr dar forut. Jag gillar att gora fotterna for det ar inget jag ar bra pa att gora sjalv. Dom oljar, filar fotter o naglar och masserar och sa dar. Nice.



Jag tankte nat sant har: Lordag: utgang. Sondag: Powerwalk/turista lite. Mandag: Du kan ju aka in med mig pa morgonen (vid 10) och ga till Primark och lite andra affarer och sen traffa mig vid Oxford Circus strax efter 13.00 nar jag har slutat skolan. Tisdag: Jag ar i skolan typ heeela dagen:( Patrik slutar ju 15.00 sa han kan du ju mota upp nar han slutar eller om du skulle se dina kompisar da.



Oj vad langt det har blev.

2008-10-12 @ 19:40:16
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0