Bröstnäsduk förgyller

En snyggt matchad bröstnäsduk förgyller alltid kavajen - om den är vikt på rätt sätt. 
Här kommer guiden till den snyggaste varianten, inte sällan kallad James Bond-vikningen:
    
image24


1.Veckla ut duken och lägg den med en sida vinkelrätt mot dig.

2. Vik vänster kant mot höger till dukens mitt.

3.Vik in höger kant så att den möter vänster kant vid dukens mitt.

4.Gör om motsvarande procedur fast så att dukens övre och undre kanter möts på mitten.

5. Placera duken åt valfritt håll i fickan så att cirka en centimeter syns. Vinkla den snyggt i linje med fickan som ju ofta är sned.



(Jag hitta denna beskrivning och jag var bara tvungen att ta med den,
ni behöver kanske lära er?)

Kommentarer
Postat av: sara

mycket bra !
imponerande, du är bra på det här!

2008-03-20 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0