Godis på posten!

wohoo idag var jag bara tvungen att smaka på mitt godis
som min kära Patte skickade till mig från London:)
Godisarna är för fina för att ätas känns det som ...
Och nu känns det lite sådär, med tanke på att godiset
ligger i min mage & kommer aldrig mer igen!


Här är apan & godiset som kom på posten
i en liten present ask! Visst är vi lika, apan & jag ? :)
Jag antar att Patte iaf tycker det!
Godiset smakade vattenmelon & dom var såå gooda!
Tack för det, jag fyller år snart också :)
(Ni får ursäkta mitt utseende idag, man är ju inte
speciellt vacker efter en dag på jobbet)
                                                     

Kommentarer
Postat av: Elli

Oh lyx:) Du kan fa baka en kaka till mig nar du kommer till London?:)



Har du klippt dig? Eller ar det uppsatt pa bilden? Ap-Zandra:)

2008-06-18 @ 19:04:36
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0