Bra dag ...

                             
Idag var det en bättre dag än gårdagen,
har haft riktigt kul på jobbet och det är tack
vare att man har världens bästa Tiina som bossar med en
varje dag! Tyvärr så fick vi inga Tipptopps som vi önskade,
så Tiina blev lite grinig där ett tag på eftermiddagen, men det
är då hon är som roligast! Hurra för mig, jag åkte till gymmet efter
worket och workade! Och innan det köpte jag lite tråkiga "behöver saker"...
Ex. strumpor, bodylotion,shampoo,läppglans & lite skit till mamma...

                             




Nu ska jag äta blåbärspaj! mmm.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums!

2008-06-17 @ 22:03:11
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: Peter

Fint foto! :)

2008-06-17 @ 23:07:32
Postat av: Elli

Ahh..ge mig blabarspaj!!:) Vad det du som gjorde den eller?

2008-06-18 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0