Midsommar

Vad är en midsommar utan spöregn? Ja, igår var det midsommarafton
 och vi var självklart hos mormor.
Lika mysigt som vanligt, massor med good mat & jordgubbar!
För vissa blev det lite onyktert men det var bara kul...
dom som ska föregå med gott exempel för ungdomarna ... haha jaa ellerhur!
Igår klagades det på mig att jag inte är en riktig partypingla,
nee visst kanske inte när man är med släkten uppe hos mormor i skogen? men annars då? ;)

                      
         

Vi kom upp till mormor runt 15.00 tiden då blev
det fika & jordgubbstårta, sen spelade vi kubb...
och tro det eller ej, men jag var kung på kubb igår!
Mitt lag vann såklart tre utav tre omgångar!
yees ... tur det jag som är en tävlingsmänniska:p
haha ... jag & min kusin Sofie plockade blommor
vi skulle göra kransar, det är ju en tradition!!
 Men vi åkte inte traktor & vagn! lite synd.... men det blir nästa år!
För tillfället har jag inte bilderna sedan igår,
 men jag lovar dig Elli att jag ska uppdatera dom:)
(så får du se vad du missa) haha .....
btw mormor&Henry berättade en hemlis för mig igår, ingen annan
vet och jag får inte säga något!! tyvärr, MEN det är en glad överraskning:)
och det kommer nog inte finnas någon som inte kommer att gilla det!

Jordgubbstårtan! :)

Kommentarer
Postat av: saraa

den där tårtan ser ju inte helt fel ut! :D mums

2008-06-22 @ 00:26:39
Postat av: Peter

ser skönt ut! själv ligger man i sängen helt trasig efter en tokig midsommar - vad gör man inte för sina vänner? :>

2008-06-22 @ 16:28:37
Postat av: Elinor

En hemlis? Men jag vill ocksa veta! Jag ska forsoka vara hemma nasta midsommar sa jag far aka traktor och vagn:) Jag har inte gjort det pa evigheter! Jag minns inte ens nar jag gjorde det sist? Minns du nar jag var med pa midsommar sist? Forutom brollopet da:)

Jaaa mer bilder vill jag se!



Puss

2008-06-22 @ 22:54:47
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0