Pepe Jeans LONDON

Nu är så gott som allt över ... eller det är kanske nu livet börjar?
hursomhelst blev jag sugen på att blogga idag...
har inte funnits någon tid att göra det på sista tiden, tyvärr
Jag har dock inget intressant att blogga OM.
men man måste ju börja någonstans ...
plus att jag har lovat sara att börja igen, vill ju inte gör henne besviken!

Ok, nu kommer jag till saken ... idag köpte jag mina efterlängtade jeans ...
har kollat ett bra tag på dom, men inte haft pengar till att unna mig dom
MEN  idag kändes det helt rätt så jag slog till :)
Det är ett Pepe Jeans LONDON, snygg modell, min stil...
 ni får väl se en bild någon dag kanske!



När jag kom hem så gick jag in på deras hemsida och kollade lite till,
(shopping sugen) då fick jag se att Sienna Miller som är bland mina absoluta favoriter,
en riktig skön trendsättar men iaf hon är på de flesta reklamkampanjerna för
Pepe Jeans LONDON
Det kom som en trevlig överraskning.

Kommentarer
Postat av: saraa

i'm happy now :D

2008-06-15 @ 09:40:24
URL: http://mymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0