Bio

Idag var jag på bio, äntligen fick jag se efterlängtade
Sex and the City filmen! Den var så bra & jag skulle
lätt kunna se om den nu på direkten om jag fick chansen!
MYCKET BRA FILM, den rekommenderas och får fem
stjärnor & ett plus i kanten * * * * * +
(Det är helt klart en tjejfilm men killar gillar den säkert också)



Vilka brudar, och vilka garderober :) ojoj... jag gillar!



Han Lewis var såklart med, det gjorde det hela
mycket bättre och han var rarare än någonsin förr!



Kim Cattrall - Samantha, helt klart en favorit i filmen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

muffan! förstog att filmen va guld! ja får väl seren i veckan ;) klart vi ses imorrn! I´ll call you babe!

2008-06-22 @ 23:02:51
Postat av: Andreas

Hej på dig! Jo den var kul, händelserik iallafall^^ durå? kul me släkten eller? du va inne på H&M idag såg jag? hoppas du sa hejdå till tina, hon drog ju nu;) pussohej!

2008-06-22 @ 23:28:46
URL: http://sandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0