H&M is the shiiiiiiit!



Snygg sko, det är något med rutigt alltså. det är coolt jag gillar det!
Den är från La Redoute kostar 399:- (Tvungen att ta med den)

H&M.......

 
Herr kofta från H&M 198:- helt sjukt billigt
så gott som gratis! Så snyggt, herrar införskaffa!
Väst, det är så rätt! (han var ju inte helt fel heller)

 
Herrar det ska vara färgglatt på er i höst, och lila är skitsnyggt!
Tyvärr vill ju inte så många killar ha lila kanske? ändra på det:)

 
Modet som är nu är det bästa, det är så enkelt & snyggt!
Kofta 298:- Skjorta 198:- H&M is the shit!
Okej nu ska vi inte skryta här men jag gillar mitt jobb ;)

 
Btw H&M gör alltid snygga kläder,bilder, har snygga modeller &
det bästa är väl att du får modekläder till ett jäkligt bra pris!
Första bilden, den är så snygg!  kappa 798:-
Den andra kostar 998:- den är ju inte helt fel.
 Det är så fint med krämvitt till hösten tycker jag.
hm.com Kolla in!

Det var allt jag hade och säga för stunden, nu ska jag rusa! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0