shopp-stopp?


Idag så har jag varit ledig efter sex arbetsdagar, skulle egentligen jobbat
extra idag också men det slapp jag. skönt faktiskt!
Idag har jag, Sofia & Martin shooooppat, tro det eller ej men Martin
var värst denna gången. Han slog nog mig för första gången :)
Hans köp blev, två t-shirts, nya löparskor,kofta,shorts & skor igen.
Hmm... jag köpte en kofta, ett par jeans shorts med hängslen
& en enkel t-shirt klänning i plommon lila, jag är nöjd.
Jag har iof shopp-stopp(men jag gjorde ett undantag idag)
Nu har jag & mamma vart på gymmet, skönt var det. jag hinner
liksom inte när jag jobbar. det suger!

Ikväll ska jag mysa med jossan, det blir käk & MASSOR med
gooodis, jag längtar! och nu tänkte jag måla naglarna :P
Vilken färg ska jag ta? hmm.. svårt val, det blir nog någon rosa nyans.

Och sist men inte minst, jag läääängtar till Rhodos!


Kommentarer
Postat av: sara

jag längtar efeter dig gullevän!

2008-08-24 @ 13:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0