Ljusare tider...

 
Jag saknar mina kusiner hallå, jag saknar London ... jag längtar till London
Elli, Patte Neal, trevliga människor, shopping & PRIMARK!
Jag är så trött på örebro just nu, fy allt är så trist bara jobb & skitväder!
jag vill ha något nytt, en förändring skulle inte sitta fel?
Mamma påminner mig dock om att jag har massor att se fram emot ...
och det har jag ju, så jag borde väl inte klaga? eller ...
man klagar ju alltid på något, ellerhur? Jag blir tillochmed trött på mig själv!!!!!
Jag åker till Rhodos den 27/8 ... i två veckor och jag klagar?
Sen har jag Thailand & egypten att se fram emot, det kommer ju bli underbart!
Nej nu ska jag inte klaga, livet kan väl inte bli bättre än såhär ? :)
Och nu, ska jag med Björn ut i spåret jag ska dock inte springa en mil,
jag är död efter 2,5 km haha... hoppas jag överlever idag!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du har ju massvis med roligt framför dig, härligt med thailand! åh, vill dit igen. Haha är nervös som bara den för lördag, men ska försöka hålla mig lugn!

2008-08-07 @ 21:27:34
URL: http://osoloko.devote.se
Postat av: Elinor

Saknar min kusin:) Nar kommer du och halsar pa? Puss

2008-08-09 @ 10:58:12
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0