"Get The Look"


Wow, get the look at ASOS.COM det finns ju hur mkt som helst jag vill ha
här kommer ett litet smakprov (inte så mkt höstkläder faktiskt) men skitsamma
det är fortfarande augusti, It´s still summer :)

 
I like this colour :)  Lila är ju skitsnyggt, också en utav höstens heta färger!
Klänningen får du för 328 kr, helt ok pris!
Ringen är pricken över i:t, matchigt värre kostar 105 kr

 
Inte illa, kanske lite för mkt sommar ... ? Ingen höst klänning direkt.. men
den var värd att ge plats för.. 525 kr på asos.com


Ohh den är nice, "Off shoulder, All-In-One" kostar 787 kr

 
Älskar blommigt, tur att det blommiga följer med oss in i hösten, dock lite burrigare färger
iof lite mer passande årstiden, klänningen kostar 420 kr.
Och så har vi ju den heta midjekorta leather jacket för 1115 kr, så snygg! (Ett bra köp)


Absolut ingen sko jag skulle vilja ha, den ser ju "muppig" ut ... ?
Dessutom kostar den 1.700 kr , är det värt? Nej ...  Vill inte ha! (ovanligt av mig va?)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha javafan alla har ju sett filmen utom mig typ :P nu äre fan dax! va göru tonight?

2008-08-09 @ 21:56:03
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: jossan

okej, ngt du vill berätta om? inte här då men på telefon :$?

2008-08-10 @ 12:34:11
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: Lisa

ful sko :) men det andra var fint!

2008-08-10 @ 17:02:02
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0