garderoben....

 
Idag är jag ledig, helt underbart... jag önskar att jag bara kunde slappa och ligga
kvar i sängen men det går bara inte. . så jag städar min garderob, det är nödvändigt
efter två veckor då jag bara kastar in kläderna i garderoben. Så här är min lilla samling :)
Jag skulle behöva rensa och kasta, men jag tänker alltid att jag kommer
få användning för det i framtiden?


och så har jag mina kära skokartonger, här är två utav min samling! haha....
Jag slår in kartongerna i olika presentpapper, det är skitbra för då vet jag precis vilka
skor som ligger i vilken, och man hittar dom rätta lätt:) Ett tips till dig!


OK, här kommer resultatet... (en liten del)


Åh, min bikinilåda skulle behövas bytas ut...
får inte riktigt plats längre :)
 

byebye nu ska jag ta en promme :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja fan att du inte kunda komma, men nästa år ;) Herre vad jeans du har människa!

2008-08-04 @ 15:02:38
URL: http://osoloko.devote.se
Postat av: Sabina

Ja okej vad härligt :) Ja, det får vi göra, är ju lite svårt att få ihop det när alla jobbar men vi får försöka hitta en dag!

2008-08-04 @ 22:25:55
URL: http://osoloko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0