Panos Emporio

Panos topp 3 på beachen i sommar!



Blommigt är det som gäller i sommar, så varför inte satsa på den här i sommar?
Snygg & söt! Det svarta gör den extra snygg! (Panos Emporio sommar kollektion)



Cerise som är en utav de populäraste färgerna nu i vår/sommar
skulle sitta fint på en sol brun kropp i sommar!
Den är super söt, och snygg på samma gång!
(Överdelen tycker jag är helt rätt, riktigt läckert!)



Den svarta klassiska, funkar ju alltid! Kan dock bli lite tråkigt på stranden tycker jag, men
en svart bikini behövs alltid i garderoben för lite omväxling med det blommiga.
Denna svarta från panos är iof ingen vanlig svart bikini, den är jätte snygg (spec överdelen)


Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag handlade bara tva par ballerinas. Dom pa bilden pa bloggen:) Ja later bra!

2008-04-05 @ 22:56:39
URL: http://receptionen.blogg.se
Postat av: Frida

guud så snygga bikinisar:)ja älskar den som va Cerise;)

2008-04-06 @ 13:11:40
Postat av: sara

gillar den rosa och svarta!
vill gärna se lite mer tips på bikinisar :)

2008-04-06 @ 17:44:03
Postat av: elin

Den svart och den blommiga bekinin var riktigt fina =) vill ha, ge mig!

2008-04-09 @ 19:56:54
Postat av: Anna

vill ha alla. skicka dom till mig....

2008-04-11 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0