Blomman

image75
Blommigt, blommigt & blommigt ska det vara!
Det ger en härlig känsla och ger dig den perfekta sommar looken
du kan blomstra på alla möjliga sätt, här har du en snygg/gullig väska
från asos, den gillar vi! Style of Cath Kidston weekend bag kostar ca 800:-
www.asos.com 
image79image80

image81

image82

Va lite kreativ, skapa något själv! Ett enkelt tubtopp linne, med lite vidd
åtdraget i midjan (glöm inte midjan den är viktig) tyget kosta 90:-/m
och linnet syr man ihop på 5 min i princip, går knappast att misslyckas!

En blommig scarf kanske?

 image85
image84



















Kommentarer
Postat av: sara

najs, blommigt tycker vi om!
och jag ahr fortfarande inte bestämt mig! men volleyboll är sååå roligt ibland! hm, svårt svårt!

2008-04-23 @ 11:58:00
Postat av: Ellikaramelli

Ja en hel del tarzan bilder:) Jag skickar dom nan dag. Jag har inte lagt over dom pa min dator hemma an. Jobbar ju sa mkt den har veckan+gym+plugga....suck:) Jag kan ju skapa en delad fil med dig pa msn. Det kanske ar lattare an att skicka alla?

Det ar ju inte sa langt kvar tills nasta gang jag kommer hem. Da har vi bada allt plugg avklarat:)

Kram

2008-04-23 @ 13:07:47
URL: http://receptionen.blogg.se
Postat av: Zandra

Sara ge dig, svik mig inte nu
;P

2008-04-23 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0